Totalt antall sidevisninger

tirsdag 2. august 2011

This girl skal aldri vaske klær selv igjen..!

Her om dagen skulle jeg vaske klær selv for første gang på 30 dager, det gikk ikke så bra kan man si! jeg glemte jo at jeg hadde slengt inni en helt ny mørk dongeribukse.. Så alt som var hvit ble lyseblå, alt rosa ble en ekkel mørkerosa osv..  Men en av de tingene som faktisk ble bra var denne Gant genseren:
(beklager for dårlig bilde)

Den ble jo fin og ny den.. tror jeg skal bruke den i morgen når jeg skal til byen å spise med pappa!
Ellers i dag har jeg vell bare vært med Fredrik og sett på tv, jeg vant konkurransen om å være brunest så jeg fikk velge hva vi så på.. makt!

Nattkjole-Calvin Klein
Sånn ser det ut her nå! legg merke til hvor bra jeg tar meg ut i forhold til at jeg nettopp hadde KNUST fingeren min i kamerastativet da jeg skulle justere kameraet, lillefingeren er blå.. Alt jeg gjør for dere!
Sov godt kjære lesere!
-Renate Solbakken
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar