Totalt antall sidevisninger

onsdag 3. august 2011

HAPPY FACE

Våknet opp til sol, kan det bli bedre??
Etter en stund kom papi og hentet meg siden vi skulle til byen å spise, noe som var kjempe koselig.
De har begynt å fjerne alle blomstene på den blå steinen, noe som mange sto og så på? hehe.

Nå ligger jeg i sengen og er klar for å se Biler 2, filmen altså! Tror den har premiere på bergen kino i morgen eller noe???
Ellers så er Fredrik "nettopp" gått..

Det er noen som lurer på hvordan man kan kommentere på denne bloggen så skal jeg vise det på et innlegg i morgen, må bare teste det selv! så langt har jeg bare finnet ut hvordan folk som har blogg kan kommentere.. Vanskelige saker dette!

JA, jeg har fått brevet fra politiet. så nå kan jeg snart levere listen over det som var i kofferten til forsikrings selskapet og få pengene tilbake.. (for dere som ikke vet hva jeg snakker om så hadde vi innbrud i bilen natten etter at jeg kom hjem fra Spania og de stjal kofferten min) 
Herlig! Gleder meg til å kunne kjøpe inn klær igjen og høytalere og nesten alt jeg vill ha i og med at jeg får rundt 30.000 tilbake = HAPPY FACE.
 Men dere må ha en fin natt!
Sov godt folkens!

-Renate Solbakken

1 kommentar: