Totalt antall sidevisninger

søndag 14. august 2011

I heart hårspray!

Her hin dagen holdt jeg på å rydde rommet mitt for det så ut som om 3 griser hadde kost seg ufattelig mye. Har jeg nevnt at jeg har fått solgt TVen forresten? tror ikke det.. Uansett... Jeg skulle skru fra hverande et bord og ligge det uti garasjen så jeg skrudde det fra hverandre:
(rotete)
 Så skulle jeg gå ut i garasjen og ligge det der. Men når jeg åper døren inn til garasjen ser jeg en sykt ekkel spaning henge over hele dør-åpningen! nemmelig en EDDERKOPP!!! er det ett dyr jeg hater mest her i hele verden så er det edderkopper:
Ser dere den?
Det går ikke ann å si at den ikke var stor! Jeg nektet da meg selv å gå inn i den garasjen for første stund. Aldri i hele verden.. Så vet dere hva jeg gjore? jeg la alt fint utenfor garasjen sammen med en lapp der det sto noe sånt som dette: Til mitt forsvar: Det er en såååååå stor edderkopp (så tegnet jeg en stor edderkopp!) som henger i døren i garasjen! jeg drepte den med hårspray!!!!!!  fin lapp sant?:
 Jah! er jo ikke dumt da...

Nå ligger jeg i sengen og skal inn i dusjen om noen få strakser.
Bildet er tatt om morgenen i spania! 
-Renate Solbakken

1 kommentar:

  1. Den der har jeg opplevd før, og det værste er at en edderkopp dør ikke bare av litt hårspray, man må jo spraye i en evighet he he :)

    SvarSlett